Retro dress

30. augusta 2014

Ani si neviete predstaviť, aká som bola šťastná po prečítaní komentárov k minulému článku. Veľmi ste ma potešili a som Vám za to veľmi vďačná. Zdvihli ste mi náladu a aj keď tie dni boli zamračené a upršané usmievala som sa a riadne sa tešila. A to len vďaka Vám! :))
Asi tak predvčerom som sa hrabala mamčinom šatníku a našla som tam veľa krásnych vecí, ktoré už ona dávno nenosí. (niektoré mi treba síce upraviť, ale to nevadí) Patria medzi ne aj tieto krásne šaty, do ktorých som sa zamilovala.










Bunda- Secondhand / Šaty- Po mamke / Sandále- Aliexpress

6 komentárov

  1. Si strašne nádherná :) Krásny úsmev aj šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné šatičky :)) Ale neviem či si niekedy zvyknem na tie sandalky ! :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné šaty. A máš naprosto úžasný vlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné šaty a s tou bundičkou vyzerajú úžasne. Len mi tam trochu nesedia tie sandálky, ale koľko ľudí, toľko chutí.
    A máš nádherný úsmev.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šatky s džískou vypadají skvěle! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.