2014/08/05

Galanta 2014

Už som sa vrátila z dovolenky a budem sa snažiť napísať tu všetko, čo som zažila. Nakoniec sme nešli do Trnavy, ale do Galanty. No v Trnave sme boli neskôr.    
Keď sme cestovali veľmi som sa tešila. Cesta bola zdĺhavá a ja nevydržím sedieť 3 hodiny vkuse. Prešli sme cez hroznú búrku, kde nebolo vidieť ani na cestu. To bolo priam strašidelné. Našťastie sme šťastný, zdravý a unavený prišli do hotela, kde nás privítal veľmi milí personál. S kuframi sme sa tlačili do izieb a spokojní sme zaspali. (s bratom sme mali oddelené izby od rodičov)
Druhý deň bol najlepší. Išli sme k mólu, kde bola nádherná priehrada. Nechcela som už odtiaľ odísť. Potom sme si šli prezrieť mesto a zistili sme, že tam je kúpalisko Galandia. Hneď sme sa vrátili do hotela, zbalili si plavky a strávili sme na kúpalisku 3 hodiny. (veľmi som sa spálila na slnku) Neskôr sme strieľali z lukov (cítila som sa ako v seriáli Arrow) a hrali minigolf.
V nedeľu sme šli do Trnavy a Nitry a len tak sme sa túlali po mestách. Toto bola skvelá dovolenka. Nakúpila som si plno vecí a na mólo nezabudnem!
Spravila som pre Vás aj video no vlog z kúpaliska nemám. Dúfam, že sa Vám bude páčiť.







A takto vyzerá moja izba, keď sa niekde balím... :D



Lukostreľba s bratom.


Minigolf. Poštípali nás osi! 


Po búrke.



Mňam!!!

5 komentárov :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka