Floral kimono

25. augusta 2014

Ahojte! :) Chcela by som sa vyjadriť k jednej určitej veci. Nedávno som pridala svoj outfit na jednu stránku na FB. Ľudia mi tam písali samé "hejty". Nechcem sa tu teraz stažovať, ani si to neberiem nijak zle. Myslím, že hejty sú normálne a človek si aspoň uvedomí, ako sa obliekol a ako to môže zmeniť. No pribudol mi tu jeden komentár, kde niekto píše, že moje outfity sú hrozné a že si mám hneď odstrániť blog. Netvrdím, že sa práve obliekam na jedničku, že sa oblečiem vždy skvelo a že som super expert na obliekanie. Každý sa oblieka podľa seba. má svoj štýl a nosí to, čo sa páči jemu a nie ostatným. Blog si odstraňovať nebudem. Baví ma to a budem pokračovať a zlepšovať sa. Je mi jedno, čo si myslia ostatní!
Dosť hejtovania, teraz k dnešnému outfitu. Konečne som si na seba vzala svoj nový náhrdelník z Aliexpressu a novučké kimono z F&F.












Kimono- F&F / Tričko- Adler / Náhrdelník- Aliexpress / Nohavice- ? / Sandále- Reno

13 komentárov

  1. Pod rúškom anonymity sa veľmi ľahko hejtuje :) Kašľať na ľudí, ktorí nevedia podať kritiku slušne, inteligentne a s citom... Každý nejako začína a keď ťa to baví pokračuj v tom, uvidíš, že časom tí istí ľudia, ktorí ťa dávali dole si ani neškrtnú pri tvojom outfite... Ľudia radi druhých zhadzujú, zvyšujú si tak ego a zmierňujú si tak svoju frustráciu z nenaplneného života a neúspechu :) Good luck :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já jsem byla první kdo ti fotku na strance "dnes nosim" okomentoval a mně se třeba ty sandalky nelibily, ale tričko mi přišlo super napsala jsem co se mi libi i nelibi... Schvalne jsem se koukla i na tvuj blog a přijde mi že tvoje outfity jsou dobre jen si tam dala asi ten pro me nejhorší... I kdyby si měla svuj blog o gumových medvidcich a čokoládě tak by ti nikdo nemel rikat ze by si ho měla zrušit ... já mám sama svuj blog http://epic-food-time.blogspot.cz/ a je sice o jidle a vaření, ale vím jak hnusne komentaře mužou pokazit den ... Ale třeba tvuj dnešní top je super :) hodne štěsti v blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kimono ti sluší :)
    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nora budem uprimna..vidim ta cez skolsky rok v skole a par krat som ta videla cez prazdniny a mam sice iny styl no tvoje outfity su tak svojske a stylove..paci sa mi ze si das na seba to co sa tebe paci a aj keby to bol zupan das si to. Dalej sa mi paci ze si vela veci robis sama a ze aj vec zo sekaca dokazes skvelo dokombinovat. Napriklad tento outfit sa mi velmi paci a urcite ho nos casto..A to co bolo na Dnes nosim povazuj za vtip. Pozerala som si par profilov tych ludi a boli to bud vymudrete hlavy s ortopedickymi topankami vyretusovane tety ktore nosia push up aj na riti alebo ludia mozno s fajn obliekacim dtylom ale zase s charakterom dost nizkym a mohli to povedat aj slusne...neber si neinteligentnych ludi k srdcu ser na nich..a skus tam poslat tento outfit..mozno bude mat uspech lebo je fakt dobry...a este sa chcem spytat..kedy das na blog room tour?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. z hejtov na stránkach ako dnes nosím a pdoone si nič nerob.. zhejtujú úplne každého- buď je príliš rovnaký alebo príliš odlišný, príliš farebný, príliš tmavý, prekombinovaný, jednoduchý, nepáčia sa im topánky, tričko, náramok, výraz prostredie, slnečné okuliare.. :D vždy sa to dá napísať aj ľudskejšie, ale niektorí sú proste "odvážni" nič tam nepošlú, ale hejtovať budú všetkých. veď OK berem, každému sa páči niečo iné, ale mazať blog za to, že sa to niekomu nepáči? presne takýto ľudia by sa mohli dať vypchať si myslím. mať blog je každého osobné rozhodnutie a urrčite má každý čo prispieť, tak takéto zaostalé názory si nemusíš vôbec všímať :D
    a k outfitu. náhrdelník a kimono úplne super! a celkový dojem :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ó, aké krásne kimono! :).
    nechcem povedať, že ich nepočúvaj, pretože aj aj kritika je niečo. aspoň vieš, že sa pri tebe zastavili, uvažovali nad tým. neprešli ťa, všimli si ťa a to je podstatné! a si mladá, máš celý život na to, aby si sa zlepšovala. sama viem,že čo sa týka mňa, módy a môjho štýlu, tak sa hľadám. a tiež priznám, že teraz neznášam pozeranie sa do svojho archívu, pretože viem, že to nebolo dobré. ale všetko zlé, je k niečomu dobré, pretože ťa to posúva ďalej, pomáha ti to zlepšovať sa a poviem ti, drž sa toho. svojho úsudku, občas počúvaj aj iných, ale neber si to úplne k srdcu. stačí si vypočuť názor aby si mala aj iný pohľad na vec, ale stále sa drž svojho vnútorného hlasu, pretože je to to úprimné a si to ty! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se mi líbí Tvůj názor na tuto věc! určitě blog neruš, protože by to byla škoda! Jinak moc pěkný outfit! :)


    http://fashion-istheanswer.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Víš co vůbec nechápu? Tenhle outfit je hrozně povedený, hezky si sladila kalhoty s kimonem a nedokážu si představit, jaký infantilní blbec ti může napsat, že se neumíš oblíkat. Každý se může oblíkat jak se mu zlíbí (i když opravdu nejsem fanouškem toho když jdu do centra a vidím tam takové ty 'tuctové holky' s Vans pytlem na zádech, legínách s nějakým trapným potiskem z Tally Weijl a kepu).
    Navíc jseš ještě k tomu hezká a máš dobrou postavu. Takže bych vážně chtěla vědět jak vypadá a co nosí ten člověk, co se do tebe naváží (:

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento outfit je krásný! Nechápu, jak tě někdo může hejtovat a vůbec, jak může napsat,aby sis smazala blog? Je to převe tvoje věc a určitě děláš dobře, když ho nesmažeš. Je tu spoustu lidí, kterým se tvoje články líbí. A někteří jen možná závidí.. Nic si z toho nedělej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. podla mna mas super styl, takze z ludi co rypu si nic nerob!

    Pozyvam na koncoletnu prirodnu Skin in Blossom giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. lidi se akorát nudí a závidí, nic jiného v tom není ;) nenech se vykolejit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Budu se muset taky po nějakém tom kimonu podívat, už jsem s ním viděla asi 3x outfit a pokaždé se mi moc líbil.
    Moc Ti to sluší! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.