2014/08/11

Aliexpress, F&F and New Yorker New In #6

Teraz si prázdniny v podstate užívam. Chodím von s kamarátkami, cestujem a snažím sa prispievať na blog posty. (Ešte pred týždňom mi ušla Nelka na tri týždne preč, tak dúfam, že sa už čoskoro vráti a koniec prázdnin si užijeme aj s ostatnými kamošmi)
Včera som prišla z Východnej a bolo tam veľmi krásne. Neskôr sme zašli do Levoče, kde som nafotila aj nejaké tie "autfity". (Musím na blog pridať aj tie z Galanty)
No teraz k New In-u.  

Aliexpress



Najviac sa teším z týchto topánok! 


Túto kabelku si najprv objednala mamina, no nakoniec som si ju privlastnila. 

DIY
 Začala som si vyrábať takéto krásne náramky.

F&F


Vo wishliste som spomínala, že by som chcela kimono. Nakoniec som takéto našla v F&F a veľmi sa mi páči. 



Dlho som zháňala takéto montérky. Čo na nich vravíte?

New Yorker


Odhodlala som sa nosiť crop topy a takýto som našla v New Yorkeri za 3 eurá.



Čipka <3

8 komentárov :

  1. ten crop top z new yorkru mam taky :) a ten nahrdelník z ali vypadá parádne. a ty botyno nevím nejak jim nemuzu prijít na chut príjdou mi takové nemocniční nebo jako od babči :D ale každy ma jiny vkus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow ten nahrdelnik je top! Koľko vyšiel?

    Inak posledné dni DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné :)
    veľmi sa mi páčia tie biele boty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. náhrdelník je supeer!:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka