Instagram post #3

16. júla 2014

Po dlhom rozhodovaní a rozmýšľaní, aký článok by som sem mohla pridať, som sa nakoniec rozhodla pre Instagram post. Je to síce oveľa menej fotiek ako bolo minule, pretože môj mobil je znova v oprave a nemám ako pridávať fotky. Fakt už chcem nový mobil. Stále ho posielam po opravách, no nič s ním nikdy nespravia! Už aj viem aký mobil si kúpim. Rozhodla som sa pre Samsung, tak dúfam, že si naň našporím a budem ho mať.


Outfit TU / Jedno z fotení / Korčuľovala som trošku :) / Pohodička a oddychovanie ešte pri hokeji 



Outfit TU / Kresba TU / Samozrejme nesmú chýbať fotky v zrkadle :D / Outfit TU


S Nelkou / Skúšala som svoj nový rúž / Retrica v škole :D / Marilyn TU

Ak ma ešte nesledujete na Instagrame, tak to môžte zmeniť. Ako som už spomínala teraz tam nepridávam nič, pretože môj mobil je preč! :(

8 komentárov

  1. Krásne fotky :) čo sa stalo s mobilom ? :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Telefon od Huawei mám taky a funguje mi už strašně dlouho a nedám na něj dopustit! Co se ti s ním stalo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prestal mi fungovať, tak som ho dala do opravy no tam mi mobil pokazili ešte viac než sa dal :(

      Odstrániť
  3. Prosím ťa, ako dávaš fotky z Instagramu do článku. Mne to akosi nejde a okrem toho som úplný antitalent čo sa týka počítačov. Som rada, že sa mi aspoň podarilo založiť si blog.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to úplne jednoduché :)) Všetky fotky, čo si dávam na Insta sa mi hneď uložia v mobile. Neviem ako to máš s mobilom, ale mne samo vytvorilo priečinok s instagramovými fotkami :)) Potom ich z mobilu dám do počítača a tak na blog. Dúfam že som pomohla :))

      Odstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.