2014/07/13

Folic handbag

Bavia Vás DIY? Ak áno, tak určite navštívte stránku Mollie tvorí kde nájdete kopu inšpirácie. Ja som si z 5. čísla Mollie, vytvorila túto listovú kabelku z knihy. Je to vážne skvelý nápad a určite to musíte vyskúšať! Ak by ste si ju chceli zakúpiť, tak práve vyšlo nové šieste číslo, tohto skvelého časopisu. Ich FB stránku nájdete TU! 
Vybrala som si staršiu knihu, ktorá nebola nijak zvláštne ozdobená. Tak som sa rozhodla oživiť ju čipkou. Čo na to hovoríte?


4 komentáre :

  1. vyzerá to super, škoda že nie je viac fotiek, pozrela by som sa na to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jdu se na tu tvojí stránku hned podívat :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 už dávno som sa zúčastnila :))

      Odstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka