Few of rock.

20. júla 2014

Už sa nemôžem dočkať kedy cez prázdniny niekam pôjdem. Nie len preto, že som si kúpila nové plavky, (ktoré mimochodom vyzerajú skvelo) ale aj preto lebo som cez prázdniny nikde nebola. Nebudem klamať, ale je to pravda. Stále sedím len doma (aj preto lebo rodičia sú vždy v práci a brat na brigáde) a čítam si posty bloggeriek, ktoré si prázdniny užívajú naplno. Vážne by som mala niečo vymyslieť.
K outfitu len málo. Mám na sebe moju obľúbenú košeľu zo sekáča a ako inak, kvetovanú čelenku vo vlasoch.









Čelenka- DIY / Tričko- Adler / Košeľa- Secondhand / Kraťasy- New Yorker / Kabelka, boty- Deichmann 

11 komentárov

  1. Moc pěkné fotky a ty vlasy!! :OO :333 Jinak tě chci pozvat k sobě na svou první giveaway:) http://karoli-fantastic-world.blogspot.cz/2014/07/1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je super, len tie botasky by som vymenila za niečo iné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj! Viem, že na Slovenskej scéne je mnoho stránok, ktoré propagujú mladšie aj staršie blogerky a neblogerky fotkami, ktoré odošlú. Nesnažím sa stránku pridať k väčšine, chcem aby bola niečím výnimočným, čo bude prekvapením.

    Ak máš záujem o spoluprácu a zverejnenie tvojich outfitov, budeme veľmi radi, ak nám ich pošleš! Zverejníme každý jeden, nebudeme ich triediť a preberať

    https://www.facebook.com/pages/Mám-svoj-štýl/1515420088684020?ref_type=bookmark

    Pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám to s prázdninama podobně, ale neboj, bude líp! a sluší ti to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pristane ti to :) máš krásne husté vlasy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekná si uplne :O http://www.lola0140.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý outfit! :) Máš riadne pekné vlasy :3

    Caroline| Carolineett

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš hrozne spravené tie vlasy moja. A tie "outfity" sú ešte horšie. ZRUŠ TEN BLOG!

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.