Autumn wishlist

30. júla 2014

Znova sa Vám ozývam a tentokrát prichádzam s wishlistom. Môžete vidieť že tam mám veľa svetrov zo Sheinside (už som sa na jednom blogu v komentári na tento e-shop vyjadrovala, ale tie veci sa mi vážne páčia).
Na Ask.fm mi píšete otázky ohľadom room tour, kedy bude a tak. Neviem kedy ho pridám na blog pretože som sa rozhodla, že si celú izbu zrenovujem a až keď bude dokončená tak pridám room tour.
V piatok možno odchádzame s rodinkou do Trnavy, takže tu nebudem celý víkend. Spravím menší vlog a potom to dám na youtube. Ešte to nie je isté, len Vám to oznamujem. Keď sa vrátim, chystám pre vás New In post. Takže hurááá! :)




1. Sveter Sheinside / 2. Džínsy H&M / 3. Mikina Sheinside / 4. Martens H&M / 5. Ponožky H&M / 6. Batoh F&F / 7. Mikina Sheinside / 8. Parka F&F / 9. Martens teniskyonline / 10. Sveter H&M / 11. Kimono Sheinside 

Páči sa Vám Wishlist? Čo by ste chceli na jeseň?

2 komentáre

  1. nieee jesen este nieee :((

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.