2014/06/08

The most beautiful picture in the world!

Narodeniny som si užila celkom v pohode, až na drobné chybičky. Dostala som veľa nádherných darčekov, z ktorých sa veľmi teším. Ale najpodstatnejšia vec je, že ich mám od ľudí, ktorých veľmi milujem.




Krásny kvet a tento nádherný lak na nechty z Avonu, som dostala od mamky.


Od bračeka <3


Kávová torta od ocka.





Tieto veci som dostala od mojich najúžasnejších kamarátok... ^_^


Od tety a Nelky


A tento najkrajší, najdokonalejší a najúžasnejší obraz som dostala od spolužiaka, z ktorého sa teším najviac!

5 komentárov :

  1. pekne darceky a dodatocne vsetko naj :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vsetko najlepsie, tá torta musela byt urcite super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) a tá torta bola vynikajúca :D

      Odstrániť
  3. ta kavova torta vyzerala uzasne!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka