2014/06/28

Terranova, Deichmann, + New In #5

Včera som bola v meste a konečne si nakúpila nejaké tie veci. Ešte potrebujem skvelé džínsy a bude všetko super. Keď som vošla do Terranovy, utekala som hneď k zľavám a našla tam fakt super veci za fakt skvelé ceny. Aspoň som trošku ušetrila... Máme prázdniny a vytúžené voľno. Už sa nemôžem dočkať toho nič nerobenia. :D






 Mikiny, tielka- Terranova
Všetky veci z Terranovy som si vzala s oveľa väčšími veľkosťami. Nemám príliš v láske obtiahnuté veci.


V Deichmann-e som hľadala skvelé sandále a do týchto som sa zamilovala na prvý pohľad... <3



Neverila som, že v obchode Kik sa dajú kúpiť skvelé veci za tak nízke ceny. Zo šatky a z tohto náhrdelníka mám veľkú radosť. 

A čo Vy? Máte tiež niečo nové? Píšte do komentárov. Veľmi rada si to prečítam :))

4 komentáre :

  1. hrozne sa mi lubi ten nahrdelnik!

    Pozyvam na Sally Hansen a Oriflame letnu giveaway, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věcičky!:)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten svetr je parádní! :). Jinak taky mám radši volné věci,přijde mi to víc pohodlný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Ten sveter som si kúpila až príliš veľký :DDD

      Odstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka