A little bit of elegance

25. júna 2014

Konečne je počasie, kedy nie je zima ani príliš horúco. Pre takéto dni si vždy vyberiem moje skvelé DIY šortky, do ktorých som sa zamilovala. Po 356368764388 rokoch, som znova zo skrine vybrala môj úžasný elegantný top. Taktiež mám na krku môj krásny náhrdelník, ktorý nosím skoro vždy.
Konečne prichádzajú prázdninové dni a s nimi teplo, voda a leňošenie. Čo Vy a leto? Máte nejaké plány na tohtoročné prázdniny?









Košeľa- Secondhand + DIY / Top- Gate / Šortky- DIY / Taška- Secondhand / Baleríny- Deichmann

9 komentárov

  1. pekne a jednoduché :))
    inak pozývam ťa na giveaway o náušničky, ktorá bude končiť koncom týždna :) bola by som rada ak by si sa zúčastnila
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto kraťasy sú na letné dni najlepšie! :) A ja zatiaľ žiadne konkrétne plány nemám, chcem si ale trochu privyrobiť a potom si leto poriadne užiť :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti držím palce a leto si určite uži :))

      Odstrániť
  3. Moc ti to sluší :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první giveaway!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DIY šortky se ti povedly! Taky si chci nějaký vyrobit :)
    Vypadáš skvěle! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.