Spring / Summer Wishlist

7. mája 2014

Nutne potrebujem nové oblečenie. Ja už fakt nemám čo na seba. Vždy keď otvorím skriňu, mám tam nekombinovateľné veci. Stále chodím v tom istom. Už fakt potrebujem pomoc. Teraz si zhrniem, čo vlastne potrebujem a čo chcem. Nie je toho veľa, len tak trošku...
btw. v piatok máme znova riaditeľské voľno, takže od zajtra mám predlžený víkend :))


1. F&F 2. Terranova 3. Sheinside 4. F&F 5. Sheinside 6. Lindex







1. FLEQ 2. Vagabond 3. Vans 4. Vans 5. Deichmann 6. Deichmann


A to najlepšie na koniec 

2 komentáre

  1. V 2. a 3. su nadherne tie kosele a tiez sa mi pacia tie mokasiny a creepersy a ten svetrik.. vsetko sa mi paci! :D Mas super vkus! A to volno by som brala! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie kvietkované tričká a košele sú úžasné aj ja sa chystám si kúpiť aspoň pár kúskov na leto. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.