2014/05/01

Favourite skirt!

Ani si neviete predstaviť aká som šťastná. Keď som zbadala tie komentáre, skákala som až po strop. Veľmi Vám ďakujem. Ste úžasný ľudia. Je skvelý pocit, keď viete, že máte pre koho písať :))
A teraz k dnešnému postu. Včera som si užila s kamoškami fakt skvelý deň. Vzala som do školy fotoaparát a fotila ako blázon. skôr fotila Nelka, pretože sa nechcela s nami fotiť :( Najprv sme vyfotili môj "outfit" a potom som sa venovala len im.










Bunda, sukňa- Secondhand / Tričko- Adler / Golier- Terranova / Baleríny- Deichmann


S Esterkou 



A nakoniec so Zuzkou vľavo a Ferkou vpravo

5 komentárov :

  1. ten límeček vypadá fantasticky :) moc ti to sluší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasím, ten límec vypadá božky a dodal té košili kouzlo a všem Vám to na fotkách moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejsem fanynka těhle sukní, zato vršek outfitu oceňuju moc! :-))

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka