2014/04/01

New In

Ešte v nedeľu som bola s mamkou v meste a kúpila si nové veci. Konečne ^_^ Najviac sa teším z chlpatej vesty s uškami a z kožených kraťasov. Juj...
Vlasy si budem farbiť asi až cez víkend. Zatiaľ som si kúpila len blond farbu. Nevedeli by ste mi poradiť odkiaľ by som si mohla kúpiť farebné tužidlo na vlasy? Help me :(



GATE



Tieto krásne tepláky z Gate-u som si ulovila v zľave. Vzala som si dosť väčšie číslo, pretože nemám rada veľmi obtiahnuté veci a zvlášť tepláky.

NEW YORKER



Túto košeľu mi vybrala mamka.Najviac sa mi na tej košeli páči že je celkom priesvitná a voľná.




A tu je moja krásna vestička s uškami. Je chlpatučká a rozkošná. Možno bude spolu z kraťasami v outfite.




Potom sú tu tieto skvelé kraťasy ktoré si možno zajtra vezmem do školy. uvidím podľa počasia 



A nakoniec tieto nohavice. Majú po bokoch čierny pás a tak povediac ma opticky zúžia. tiež som si ich uchmatla v zľave :DDD

Musím sa ísť ešte učiť na biolu, tak mi držte palce. ^_^

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka