2014/04/30

Instagram post #2


Nenávidím tieto zvieratá -.- / Mňam / :) / Takto skončia naše prechádzky s Nelkou a Katkou, ktorá fotila :))



Milujem fotenie slnka / Naša prechádzka pokračuje / Znova mňam / Nové botky ste už mohli vidieť TU!


Ihličie / Mliečna čokoládka / Fotenie v obchodoch je proste naj / Tieto "topánky" musím mať!!!


So Sofinkou / Arizona- originálny zelený čaj  ^_^ / Kresba TU! / Arizona- zelený čaj s granátovým jablkom s mrkvovou šťavou a ešte s niečím ^_^


Keď mi prepne / Arizona- Biely čaj s hroznom a hruškou ^_^ / Popíjala som si originálne mliečnu čokoládu / Domáce z dejepisu :(


Slnečnicové semienka máčané v horkej čokoláde, jogurte a v karamele / S Esterkou / Arizona- čierny čaj ^_^ áno, som na AriZone závislá / Zase ja v mojej obľúbenej košeli 


So Sofkou / Jar je konečne tu / článok TU!
tie posledné dve fotky nemajú celkom dobrú kvalitu :((

Môj instagram TU!!!

6 komentárov :

  1. Skvělý instapost :-) a tu arizonu si už budu muset vážně koupit a vyzkoušet to!!!všude to vidím..:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) a AriZonu musíš určite ochutnať, pretože je skvelá :)) Najviac mi chutila s granátovým jablkom :))

      Odstrániť
  2. Super fotky :) už se těším na další várku :))

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka