2014/04/29

Because I´m happy and sleepy!

Dneska sme boli s Nelkou znova fotiť. Domov som prišla až okolo piatej kvôli výtvarke a som veľmi unavená.
Fotky čo som Vám sľúbila a ktoré boli fotené Canonom, pridám niekedy nabudúce, pretože mi ich Ester ešte neposlala. smutné
V piatok máme riaditeľské voľno, takže sa budem snažiť pridať konečne normálny článok. Pôjdem ešte na odber krvi zo žily, takže mi držte prsty.. nenávidím to!!!








Nohavice- Terranova / Sveter, košeľa- Secondhand / Baleríny- Deichmann 


3 komentáre :

  1. Veľmi sa mi páči tá košeľa :) Pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sme dvojičky tiež ma čaká odber :DDDD A krásne fotky. Úplne úžasná farba svetra :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) na ten sveter som mala šťastie :DDD A na ten odber sa veľmi bojím... nenávidím ihly :DDD

      Odstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka