Instagram post

14. marca 2014

Tento týždeň je ten najlepší. Nielen že je vonku krásne teplo, ale konečne mi učiteľka z umeleckej školy, "slávnostne" odovzdala môj diplom z Indie. Fakt je z Indie a to doslova
Dnes som bola v meste a zašla do New Yorker-a aj do Gate-u a kúpila som si konečne niečo na seba. Po dlhej dobe New In článok pridám možno zajtra :)
Ale o tom až potom. Teraz prejdime k dnešnému článku. Dám tu najnovšie fotky z Instagramu. len tak aby ste ma lepšie spoznali Nechodím naňho dosť často, len niekedy keď sa mi chce. Ale teraz na fotečky :*


V škole / Prvá vydarená kresba / V posilke / S mojou bitches Ferkou



Znova v škole / Druhá vydarená kresba / Blejky mám ryby rada ale toto je moc / na výtvarnej


Len tak v aute / Krásny pohľad z auta / Hrabe mi / Sofka s Radkom


So Sofkou / S Esterkou / Mňam palacinky / outfit TU

A toď vše !!!
Ako ste sa mali dnes Vy a čo máte nové? Píšte do komentárov. Rada si to prečítam :)

Zverejnenie komentára

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.