2014/03/27

Cosmetics New In

Na začiatok sa chcem ospravedlniť že som tu nebola už dosť dlho. Celý tento ale aj minulý týždeň som mala samé písomky a ešte k tomu sa nám veľmi spomalil internet.
Kozmetiku som kupovala ešte pred dvoma týždňami a najväčšiu radosť mám z krásneho laku na nechty. Nemohla som proste odolať.
Nechcem tu písať nejaké recenzie, pretože recenzie písať neviem. Napíšem to len v krátkosti.


Ako som už spomínala, z tohto laku na nechty som úplne paf. Má krásnu zelenkavú farbu a na nechtoch vyzerá ešte krajšie. Dosť dlho som sa rozhodovala či si mám kúpiť tento zelenkavý alebo skôr tyrkysový či červený, no nakoniec som sa predsa len rozhodla.



Ďalej som si kúpila tento skvelý nadlak, ktorý rozžiari nechty.


A nakoniec sú tu tieto krásne očné tiene. Chcela som niečo jednoduché, čo nebude na viečkach príliš žiariť. Myslím, že je to odtieň 22 a som s ním veľmi spokojná.

Zajtra alebo cez víkend si chcem kúpiť farbu na vlasy. Chce to nejakú zmenu a znova som premýšľala nad ombre. Neporadíte mi Vy nejakú skvelú farbu?

Mimochodom spravila som si Ask, tak sa ma môžete pýtať :) my ask TU... 

2 komentáre :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka